Nu există un răspuns clar cu privire la o viteză bună de tastare, cu toate acestea, viteza medie de tastare pentru majoritatea oamenilor este de aproximativ 40 de cuvinte pe minut (CPM) . Dacă aplicați pentru o slujbă care necesită foarte multă tastare (cum ar fi un reprezentant de asistență pentru clienți care trebuie să tasteze foarte mult prin chat live), va trebui să puteți scrie 60-80 de cuvinte pe minut . Alte lucrări de dactilograf la nivel înalt (cum ar fi asistenții juridici, secretarii sau persoanele care transcriu) vă pot cere să tastați până la 100 CPM .
Angajatorii favorizează persoanele care tastează rapid, deoarece pot face mai multă muncă într-un timp mai scurt. Cu toate acestea, este important să nu sacrificați acuratețea tastării pentru viteză. Dacă tastați rapid, dar faceți multe greșeli în acest proces, va trebui să vă întoarceți și să corectați tot ce ați scris, ceea ce este departe de a fi eficient. Dacă faceți o mulțime de greșeli, vă recomandăm să vă perfecționați abilitățile de tastare cu testul nostru de tastare.
LiveAgent este primul software de asistență și software de chat live care a intrat pe piață . A existat din 2003, ajutând companiile să ofere un suport impecabil clienților lor.
Sunteți gata să încercați?
Doriți să îmbunătățiți viteza de tastare pentru a reduce încărcarea de tichete? Nicio problemă.
Utilizați caseta de instrumente LiveAgent pentru a vă surprinde clienții cu răspunsuri fulger- rapide care sunt informate și personalizate în același timp.
Cu LiveAgent, furnizarea de servicii pentru clienți de clasă mondială este ușoară.
Pe măsură ce viteza de tastare crește, productivitatea agentului se îmbunătățește. Cu cât agenții dvs. tastează mai repede, cu atât mai repede pot rezolva tichetele și pot trece la sarcini mai complexe.
Viteze mai rapide de tastare egale cu durate de soluționare mai rapide. Surprindeți-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare pe chat-ul live sau pe rețelele de socializare, îmbunătățind viteza de tastare cu testul nostru de tastare de chat live.
Clienții doresc răspunsul la întrebările lor cât mai curând posibil. Încântați-i cu viteze de tastare și timpi de soluționare rapizi și sporiți în același timp satisfacția clienților.
Vitezele rapide de tastare vă pot ajuta să convertiți vizitatorii site-ului în clienți plătitori. Asociați-vă abilitățile de tastare rapidă cu invitații proactive de chat live și sunteți de aur!
Un test de viteză de tastare este un test care măsoară numărul de cuvinte și caractere pe care le puteți tasta pe minut. În plus față de viteză, testele de tastare măsoară și acuratețea ortografiei.
Viteza medie de tastare variază de la industrie la industrie, cu toate acestea, viteza medie de tastare pentru un dactilograf profesionist este între 65 – 70 CPM.
Abrevierea CPM înseamnă cuvinte pe minut. Ori de câte ori susțineți un test de tastare, ar trebui să vizați să tastați între 65 – 70 de cuvinte pe minut.
CarPM este numărul de caractere pe care le tastați pe minut, inclusiv toate greșelile dvs.
Dacă doriți să tastați mai repede, este important să exersați tastarea și să aflați poziția potrivită pentru degetele de pe tastatură. Nu vă concentrați asupra vitezei de tastare când începeți. În schimb, încercați să vă concentrați asupra apăsării tastelor corecte fără a privi tastatura. După ce înțelegeți locația fiecărei chei, încercați să accelerați. O modalitate excelentă de a vă îmbunătăți viteza de tastare este să susțineți teste practice pentru a vă vedea progresul în timp.
Solicitarea angajaților potențiali și existenți să efectueze teste de viteză la tastare poate contribui la îmbunătățirea productivității, satisfacției clienților și, la rândul lor, a veniturilor. Cu cât angajații dvs. pot rezolva mai repede problemele clienților, cu atât clienții vor fi mai mulțumiți. La rândul lor, ratele ridicate de satisfacție a clienților vă vor îmbunătăți ratele de păstrare și veniturile.
Vitezele de tastare sunt importante în serviciul pentru clienți, deoarece cu cât un agent de asistență poate scrie mai repede, cu atât la mai multe tichete pot răspunde. Acest lucru reduce sarcinile de tichete, îmbunătățește productivitatea și îmbunătățește satisfacția clienților.
Învățarea comenzilor rapide de la tastatură odată ce v-ați însușit elementele de bază ale tastării, vă poate ajuta să îmbunătățiți productivitatea și eficiența, deoarece acestea reduc numărul de click-uri pe care trebuie să le faceți pentru a executa anumite funcții.
Ar trebui să vă testați viteza de tastare cel puțin o dată pe lună. Deoarece acuratețea și viteza tastării dvs. depind de memoria musculară, este bine să o antrenați și să exersați cu cuvinte generate aleatoriu care sunt generate în testele de tastare.
Viteza de tastare contează deoarece indică cât de rapid și precis puteți tasta. Multe companii folosesc viteza de tastare ca punct de referință pentru a afla dacă ați fi potrivit pentru anumite posturi de dactilograf, cum ar fi reprezentantul serviciului pentru clienți, secretar sau scriitor de notițe.
Cel mai bun mod de a practica tastarea mai rapidă este de a face teste de tastare de mai multe ori. La început, este important să vă concentrați asupra memoriei musculare, plasării degetelor și să acordați prioritate preciziei față de viteză. De-a lungul timpului, pe măsură ce memoria musculară se reglează și atingeți tastele corecte atunci când tastați, puteți începe să vă concentrați asupra vitezei.
Testul de tastare LiveAgent este gratuit. Am vrut să creăm un instrument pe care îl puteți folosi din nou și din nou pentru a vă exersa și perfecționa abilitățile de tastare.
Nu există o aliniere ideală pentru tastatură / deget. Cu toate acestea, degetele ar trebui să se simtă confortabil cu poziția lor pe tastatură. Vă poate ajuta să vă curbați ușor degetele și să așezați ușor mâinile în jos, astfel încât acestea să fie gata să se miște.
Dacă doriți să păstrați acuratețea și să tastați rapid în același timp, este important să vă abțineți să nu vă uitați la tastatură și, în schimb, să aveți încredere în simțurile și memoria musculară. Dacă începeți să priviți tastatura, degetele dvs. nu pot fi sincronizate.
Nu fiecărui angajator îi va păsa de viteza de tastare, totuși, dacă aplicați pentru o slujbă care se învârte în jurul tastării, viteza de tastare poate fi o problemă . În general, reprezentanții de asistență pentru clienți, secretarii, redactorii sau grefierii trebuie să aibă o viteză medie sau peste medie pentru a fi luată în considerare la locul de muncă.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team