Key takeaways
Pros
- Prețuri foarte avantajoase
- Baza de cunoștințe funcționează conform așteptărilor
Cons
- Design al interfeţei ușor învechit
- Nu puteți utiliza videoclipuri în articolele bazei de cunoştinţe
Baza de cunoștințe Apptivo este un jucător mediu care, cu toate defectele sale, își face treaba în mod obiectiv bine. Există suficient spațiu pentru ca Apptivo să crească în acest aspect. Deși nu este perfect și nici cel mai bun software de bază de cunoștințe disponibil, este incredibil de ieftin pentru ceea ce oferă. Baza de cunoștințe ar putea folosi câteva caracteristici suplimentare pentru organizare, dar având în vedere prețul său scăzut, veți obține o valoare bună de la Apptivo. Cu toate acestea, utilizatorii care au așteptări mai mari de la un software de bază de cunoștințe ar trebui cu siguranță să îl compare mai întâi cu alte soluții.
Noțiuni introductive cu Apptivo
Apptivo este un software de afaceri extins, compus dintr-un număr mare de aplicații integrate pentru diverse scopuri. Este o aplicație bazată pe cloud care poate face cu adevărat orice – gestionarea contactelor, vânzări, serviciu clienți, marketing și chiar gestionarea cunoștințelor. Dar, având în vedere atât de multe caracteristici, poate avea performanțe la fel de puternice pe toate fronturile? Am decis să testez baza de cunoștințe Apptivo pentru a afla dacă merită prețul.
Am început prin a crea o versiune de încercare gratuită a celui mai ieftin plan Lite de la Apptivo. Ceea ce m-a surprins cel mai mult a fost modul în care aplicația web a încercat să mă forțeze să particip la un apel demo în loc de o probă. Cu toate acestea, a fost ușor să depășesc această măsură prin simpla apăsare a butonului Încercare gratuită din nou după ce mi-am creat contul. Am ajuns rapid la versiunea de încercare a aplicației web Apptivo și am început să mă familiarizez cu interfața.
Apptivo este un software extins, cu multe funcționalități, așa că este firesc ca interfața să nu fie cea mai ușor de navigat. O privire rapidă și un click pe fiecare element din meniu posibil nu m-a ajutat să aflu unde se află baza de cunoștințe și nici widgetul de căutare din panoul superior. Apptivo este cunoscut pentru lista sa extinsă de aplicații, așa că am încercat să caut o aplicație de bază de cunoștințe care ar putea fi adăugată în sistem. Nu am avut succes nici cu această opțiune.
M-am hotărât să caut pe Google baza de cunoștințe și am aflat că aceasta este inclusă între aplicații, dar numele acestei aplicații este „Răspunsuri” în loc de „Bază de cunoştinţe”. Cu toate acestea, am adăugat aplicația în sistem și am început să testez. Deși acesta nu este cel mai intuitiv software de bază de cunoștințe, este de înțeles că nu toți utilizatorii Apptivo îl vor folosi. Oferirea opțiunii de a nu o avea este complet de înțeles. O puteți găsi în secțiunea Aplicație din categoria Prezență web.
Experiența utilizatorului și caracteristici
Baza de cunoștințe Apptivo este o bază de cunoștințe cu un aspect destul de simplu, ceea ce o situează în gama medie în ceea ce privește atractivitatea în comparație cu celelalte baze de cunoștințe existente. Designul este funcțional și asta este ceea ce contează cel mai mult. Panoul din stânga include opțiuni de filtrare și butonul pentru a crea un articol nou. Odată ce intrați în baza de cunoștințe, puteți vedea întreaga listă de articole pe care o aveți. Dacă abia aţi început, evident că va fi goală, așa că haideţi să rezolvăm asta imediat.
După ce faceți click pe butonul Creare puteți începe să scrieți un nou articol în baza de cunoștințe. Editorul în sine este destul de standard și, deși câmpul de scriere poate părea prea mic la început, acesta se întinde odată ce textul dvs. atinge o anumită lungime. Prin urmare, tastarea nu este deloc o problemă, iar experiența de scriere ar trebui să fie foarte bună. Aveți la dispoziție mai multe câmpuri, cele mai importante fiind cele de întrebare și de răspuns.
Setul de funcții al editorului de text este destul de standard, aveți opțiunile obișnuite de editare și formatare a textului, la fel ca într-un editor de documente propriu-zis. Există, de asemenea, opțiunea de a adăuga imagini, dar nu există opțiunea de a adăuga videoclipuri în articolele dvs. Nu puteți redimensiona imaginile după ce le încărcați, așa că va trebui fie să le redimensionați într-un alt editor, fie să ajustați dimensiunea în timpul încărcării. Acest lucru necesită, de asemenea, cunoașterea dimensiunilor exacte care reprezintă cea mai bună opțiune pentru conținutul dvs.
În general, editorul de text este foarte bun pentru majoritatea cazurilor de utilizare, dar ar putea fi îmbunătățit din punct de vedere vizual și ar putea fi adăugat suportul media video. După ce ați terminat de scris, puteți arunca o privire la setările SEO. După salvare, puteți vedea articolul în prezentarea generală a articolului. Puteți face câteva modificări rapide dacă este necesar, deoarece articolul se va deschide într-o fereastră nouă dacă faceți click pe el atunci când vă aflați în această prezentare generală. Nu am găsit opțiunea de a pune articolele în dosare sau categorii, ceea ce este păcat. Cu toate acestea, baza de cunoștințe are un widget de căutare.
Tarife
Prețul este probabil una dintre cele mai bune părți ale Apptivo, deoarece chiar și cel mai scump plan este mai ieftin decât unele dintre cele mai ieftine planuri pentru software-ul de bază de cunoștințe al competitorilor. Apptivo vine cu patru planuri și fiecare dintre ele se ridică de la cel precedent. Toate planurile au inclusă funcția de bază de cunoștințe, așa că pentru a decide ce plan alegeţi este doar o chestiune de a vă uita la celelalte funcționalități de care puteți beneficia. Să aruncăm o privire la ceea ce primiți în fiecare dintre planuri.
Lite
Planul Lite costă 10 dolari pe lună pentru fiecare utilizator și este destinat echipelor mici de vânzări. Primiți 18 aplicații, 100 de câmpuri personalizate în fiecare aplicație, 25 de fluxuri de lucru, 8 tablouri de bord personalizate, integrarea serviciilor de la terțe părți și asistență pentru clienți 24/7.
Premium
Planul Premium costă 15 dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Acest plan este potrivit pentru echipele în creștere. În cadrul planului primiți 46 de aplicații, 250 de câmpuri pe aplicație, 75 de fluxuri de lucru, 25 de panouri de bord personalizate, integrare de servicii de la terțe părți și asistență pentru clienți 24/7.
Ultimate
Planul Ultimate costă 25 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator și este destinat echipelor mari. Acesta include 57 de aplicații, 350 de câmpuri personalizate pentru fiecare aplicație, 150 de fluxuri de lucru, 50 de panouri de bord personalizate, integrarea serviciilor de la terțe părți și asistență pentru clienți 24/7.
Enterprise
Planul Enterprise are prețuri personalizabile. Acesta include 65 de aplicații, 500 de câmpuri personalizate per aplicație, 300 de fluxuri de lucru, 100 de tablouri de bord personalizate, integrare personalizată, asistență pentru clienți 24/7 + SLA și manager de cont.
Concluzie
În cele din urmă, aș evalua baza de cunoștințe a Apptivo ca fiind bună, dar nu grozavă. Nu a depășit așteptările în multe dintre aspectele sale, dar nici nu dezamăgește cu ele. Se va descurca foarte bine și cu siguranță nu este subechipat, mai ales având în vedere prețul său ieftin. Cu toate acestea, întreprinderile care tind să se bazeze pe utilizarea bazei de cunoștințe vor aprecia probabil o soluție mai bună pentru această sarcină. Apptivo este în continuare un software excelent, cu o funcționalitate uimitoare în alte privințe. Depinde doar de dvs. să vă gândiți dacă sunteți dispus să îl utilizați în activitatea de zi cu zi.
Frequently Asked Questions
Nu pot găsi baza de cunoștințe în Apptivo
Caracteristica bazei de cunoștințe a Apptivo se numește Răspunsuri. Mai întâi trebuie să obțineți aplicația din selecția extinsă de aplicații. Când sunteți în contul dvs., accesați App Store și găsiți aplicația Răspunsuri(Answers) în categoria Prezență web. După ce obțineți aplicația, o puteți găsi sub butonul de meniu Prezență web din panou de bord.