Key takeaways
Pros
- User-friendly interface
- Customizable templates
- Reliable customer support
- Free plan available
Cons
- Advanced editing options are difficult to figure out
- You might require support with the implementation of advanced features
Software-ul de bază de cunoștințe de la Freshdesk este o opțiune excelentă pentru toate tipurile de întreprinderi. În cazul în care nu ați mai folosit niciodată un astfel de software, nu vă faceți griji. Interfața cu utilizatorul este foarte intuitivă. Chiar și utilizatorii mai puțin cunoscători de tehnologie pot configura totul cu ușurință și pot începe să scrie articole în baza de cunoștințe în cel mai scurt timp. Aș îndrăzni chiar să spun că pot finaliza procesul fără să citească documentația.
Crearea articolelor în sine este, de asemenea, foarte simplă. Pe lângă funcționalitățile de bază, cum ar fi editarea textului și adăugarea de imagini și videoclipuri, Freshdesk oferă câteva șabloane predefinite pentru a vă ajuta să începeți. De asemenea, puteți face o optimizare de bază pentru motoarele de căutare direct în software-ul Freshdesk. Cu planul gratuit, puteți să îl încercați și să vă dați seama dacă acesta este softul care vă va ajuta să construiți baza de cunoștințe a companiei dvs.
Noțiuni introductive cu Freshdesk
Configurarea contului dvs. gratuit este floare la ureche și se poate face în câteva minute. Puteți opta pentru această opțiune sau vă puteți înscrie pentru versiunea gratuită a software-ului Freshdesk.
Este important de precizat că am configurat totul în Chrome, dar Freshdesk funcționează și în Safari, Edge și Firefox.
După ce vă înscrieți, Freshdesk vă oferă opțiunea de a completa câteva detalii despre afacerea dvs. pentru a vă personaliza mai bine experiența. Cu toate acestea, puteți sări peste acest pas dacă nu doriți să faceți acest lucru imediat.
După autentificarea prin e-mail, trebuie doar să vă configurați contul și sunteți gata de acţiune. Când vă conectați, veți fi întâmpinat cu un panou de bord cu toate informațiile necesare.
Dacă sunteți la început de drum, puteți obține date de probă pentru a vedea cum va arăta panoul de bord după ce începeți să utilizați software-ul. Puteți, desigur, să le respingeți și să folosiți în schimb date reale.
Pentru a începe să vă creați baza de cunoștințe, mergeți la meniul din stânga și faceți click pe Soluții şi continuați făcând click pe Noţiuni introductive.
Aici puteți edita dosarele existente sau crea altele noi. Pentru început, aveți la dispoziție două dosare, dar puteți adăuga și altele. Acum, pentru cea mai importantă parte, puteți începe să scrieți articole în baza de cunoștințe. Pentru a face acest lucru, apăsați butonul Articol nou din colțul din dreapta sus.
Interfața Freshdesk face o treabă bună în a combina multe într-o singură vizualizare fără a fi supraaglomerată. Software-ul vă oferă opțiunea de a citi mai multe despre alte caracteristici avansate, însă, dacă doriți, puteți să o respingeți.
Puteți începe să vă scrieți articolul de la zero sau puteți alege din șabloanele prestabilite, cum ar fi Cum să, Întrebări frecvente și ghiduri de utilizare. După ce ați terminat articolul, îl puteți publica sau îl puteți trimite pentru revizuire.
Experiența utilizatorului și caracteristici
Configurarea bazei de cunoștințe Freshdesk a fost incredibil de ușoară. Software-ul este foarte accesibil și ușor de navigat. Puteți crea articole complexe de asistență și documentație tehnică sau puteți scrie doar câteva paragrafe de text cu actualizări și noutăți.
Un lucru care ar putea fi îmbunătățit este reprezentat de opțiunile avansate de editare. Când deschideți pentru prima dată editorul de text, puteți citi despre ele în documentație. Dar dacă închideți această sugestie, va trebui să navigați prin paginile de asistență pentru a găsi suficiente informații despre cum să le configurați.
Cu toate acestea, pentru a crea articole din baza de cunoștințe, Freshdesk vă oferă toate lucrurile de care aveți nevoie. Dintr-o singură interfață convenabilă și ușor de utilizat, puteți utiliza toate capacitățile de editare de bază, plus un buton de Inserare rapidă care vă permite să adăugați videoclipuri, imagini, note, alte informații etc.
Ceva ce mi s-a părut util este SEO de bază din meniul din partea dreaptă. Se va ocupa de toate demersurile dvs. de SEO? Nu. Dar este un mic instrument bine integrat pentru a vă ajuta să începeți să vă ocupați de optimizarea pentru motoarele de căutare.
Tarife
Freshdesk utilizează un model de tarifare bazat pe abonament. Oferă trei pachete de abonament. Fiecare plan vine cu mai multe caracteristici suplimentare, astfel încât puteți mări sau micșora în funcție de nevoile dvs.
Free
Acesta este un plan gratuit cu caracteristici de bază, inclusiv o bază de cunoștințe, ticketing, analiză și raportare, integrare în rețelele de socializare și asistență prin e-mail 24/7. Cu acest nivel de abonament, puteți avea până la 10 agenți.
Growth
Puteți achiziționa acest pachet pentru 15 euro pe agent pe lună, facturat anual, sau pentru 18 euro pe agent pe lună, facturat lunar. Acest nivel oferă tot ceea ce oferă opțiunea gratuită, plus automatizare, asistență telefonică 24/5, SLA, peste 1000 de aplicații de piață, SSL personalizat și multe altele.
Pro
Planul Pro costă 49 de euro pe agent pe lună, facturat anual, sau 59 de euro pe agent pe lună, facturat lunar. Acest pachet orientat spre performanță include toate caracteristicile din planul Growth, la care se adaugă timpul mediu de gestionare (AHT), aplicații personalizate, limite API extensibile, scorul de satisfacție a clienților (CSAT), segmentarea clienților, roluri și rapoarte personalizate, o bază de cunoștințe multilingvă, produse multiple și altele.
Enterprise
Cel mai scump plan Freshdesk Enterprise este disponibil pentru 79 de euro pe agent pe lună, facturat anual, sau 95 de euro pe agent pe lună, facturat lunar. În acest pachet, puteți utiliza caracteristicile și funcționalitățile de la nivelurile anterioare, plus adăugiri precum produse nelimitate, un sandbox, un flux de lucru de aprobare a bazei de cunoștințe, roboți, semnale sociale bazate pe inteligență artificială, restricții privind intervalul IP și multe altele.
Concluzie
Freshdesk oferă gratuit un software de bază de cunoștințe ușor de utilizat, ceea ce îl face accesibil chiar și pentru întreprinderile mici. Interfața de utilizare este ușor de navigat și simplu de utilizat. Nu trebuie să vă faceți griji că vă simțiți copleșit de blocuri de cod, de variabile diferite și de un limbaj confuz. Freshdesk se asigură că clienții cu diferite seturi de abilități tehnice pot utiliza eficient software-ul pentru a construi o bază de cunoștințe robustă, plină de tutoriale, întrebări frecvente și articole. Adăugarea de imagini, videoclipuri și alte fișiere media este foarte simplă datorită butonului Quick Insert. Singurul inconvenient minor este lipsa editării avansate a textului. Cu toate acestea, dacă vă jucați cu interfața și citiți o parte din documentația Freshdesk, nu vă veți strădui mult timp să găsiți tot ce aveți nevoie pentru a crea articole de bază de cunoștințe uimitoare pentru clienții dvs.
Frequently Asked Questions
Am probleme cu crearea unei baze de cunoștințe interne
Procesul de redactare a articolelor din baza de cunoștințe interne este același ca și în cazul celor externe. Singurul pas care diferă este modul în care setați vizibilitatea. Pentru a crea o bază de cunoștințe internă, setați vizibilitatea la agenți. Puteți ajusta vizibilitatea articolului atât pentru articolele noi, cât și pentru cele existente.
Nu pot exporta date în masă
Puteți configura exportul în masă al datelor dvs. dacă aveți privilegii de administrator de cont. Accesați Admin > Cont > Detalii cont > Export. Agentul înregistrat va primi un e-mail care va conține un link de descărcare pentru Soluții în format XML, împreună cu informațiile despre cont.