Key takeaways
Pros
- Configurare ușoară și rapidă
- Interfață excelentă
- Bază de cunoștințe bine concepută + editor
Cons
- Poate deveni foarte scump chiar și cu planuri mai ieftine
Este greu să găsești ceva greșit la baza de cunoștințe Freshservice, deoarece oferă o navigare simplă și are toate caracteristicile de organizare care sunt adesea omise în alte soluții de baze de cunoștințe. Editorul de text este de ultimă generație, iar configurarea și implementarea sunt incredibil de ușoare. Freshservice oferă una dintre cele mai bune caracteristici ale bazei de cunoștințe de pe piață, cu toate acestea, poate fi foarte costisitoare dacă nu acordați atenție planurilor de tarifare. Continuați să citiți pentru a vedea recenzia completă a bazei de cunoștințe Freshservice.
Noțiuni introductive cu Freshservice
Freshservice este un software de help desk, de asistență pentru clienți și de gestionare a serviciilor, cu un accent deosebit pe IT. Face parte, de asemenea, din selecția de software Freshworks. Freshservice le permite utilizatorilor săi să își simplifice operațiunile IT. Este o soluție completă de help desk IT, cu un sistem de ticketing, o bază de cunoștințe și orice alt instrument important pentru asistența IT. Această recenzie se concentrează pe baza de cunoștințe Freshservice și pe modul în care se comportă în scenariile de asistență de zi cu zi.
Să începeți cu Freshservice este la fel de ușor ca și cum ați completa un simplu formular de înregistrare. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nu trebuie să treceți printr-un proces în mai mulți pași pentru a avea acces la contul dvs. Este nevoie de doar câteva minute pentru a începe să vă familiarizați cu panoul de bord. Odată ce obțineți accesul, veți fi întâmpinat de la bun început de o interfață cu aspect modern. Nu există ghiduri disponibile, dar interfața este curată și ușor de navigat chiar dacă sunteți un utilizator complet nou.
Freshworks arată cu adevărat modern și plăcut la vedere. Panoul de bord principal oferă o imagine de ansamblu plăcută, unde puteți vedea informații despre sistemul de ticketing în diagrame cuprinzătoare. În stânga se află meniul principal, unde puteți găsi toate instrumentele și puteți accesa cu ușurință tot ceea ce aveți nevoie în doar câteva secunde. În partea de sus, puteți găsi sarcini, notificări, setări generale și alte elemente de meniu conexe. În general, interfața este pur și simplu grozavă și este greu să găsești ceva în neregulă cu ea de la prima privire.
Găsirea bazei de cunoștințe în Freshservice este un pic confuză, deoarece, deși secțiunea propriu-zisă se numește Bază de cunoștințe, elementul de meniu se numește pur și simplu Soluții. Deși nu a fost cea mai dificilă sarcină să îmi dau seama că Soluții reprezintă baza de cunoștințe, îmi pot imagina că utilizatorii noi s-ar putea să nu fie în aceeași situație. Soluții ar putea face cu ușurință trimitere la întrebările frecvente despre software sau la un ghid de inițiere în schimb. Indiferent de această problemă minoră, puteți găsi opțiunea Soluții în panoul de meniu din stânga.
Experiența utilizatorului și caracteristici
Odată ce ați accesat funcția bazei de cunoștințe, puteți începe să aruncați o privire în jur. Interfața rămâne la fel de plăcută ca întreaga aplicație Freshservice și vă invită în mod direct să începeți să scrieți articole atunci când este goală. După ce faceți click pe Creare articol, veți fi direcționat către editorul de articole din baza de cunoștințe și puteți începe imediat să admirați interfața ușor de navigat a bazei de cunoștințe.
Editorul de articole funcționează și arată uimitor. Nu există nimic deosebit de sofisticat în el, ceea ce este bine pentru că vă menține concentrat și vă ajută să vă adânciți în scris, la fel ca în cazul unui software standard de editare a textului. Este pur și simplu un editor de text clasic, bine conceput și complet funcțional, ceea ce este întotdeauna un lucru bun. Știi exact unde se află fiecare instrument și nimic nu este ascuns vederii tale.
Bara de instrumente superioară oferă toate instrumentele standard de formatare a textului pe care le cunoașteți deja din programele de editare a textului, cum ar fi Microsoft Word. Bara de instrumente este ușor de accesat în orice moment și acceptă toate comenzile rapide standard de la tastatură. Puteți adăuga imagini și clipuri video cu câteva click-uri și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la integrare, deoarece ambele tipuri de media se integrează automat în toate articolele. De asemenea, puteți adăuga etichete și cuvinte cheie în panoul din stânga sau puteți selecta autorul articolului, printre alte opțiuni.
Baza de cunoștințe Freshservice permite categorii și dosare, ceea ce vă asigură că veți fi mereu la curent cu structura de organizare a articolelor. Este surprinzător faptul că multe soluții încă nu utilizează aceste caracteristici, care pot fi de neprețuit pentru companiile care intenționează să creeze baze de cunoștințe elaborate și extinse. Categoriile sunt pur și simplu caracteristica de bază pentru organizare, și de aceea baza de cunoștințe Freshservice poate fi o alegere cu adevărat excelentă.
Tarife
Freshservice oferă patru planuri de tarifare cu diferite seturi de caracteristici. Funcția de bază de cunoștințe este inclusă în fiecare plan. Nu există opțiunea de a avea un plan gratuit, așa că, dacă intenționați să utilizați funcția de bază de cunoștințe, va trebui să decideți și de ce alte instrumente aveți nevoie înainte de a vă decide asupra planului. Să aruncăm o privire la oferte.
Starter
Planul Starter costă 29 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu plăți lunare, sau 19 dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu plăți anuale. Acesta oferă o bază de cunoștințe, gestionare a incidentelor, portal de autoservire, SLA, automatizări ale fluxurilor de lucru, orchestrare, control al accesului starter, analiză, SSL personalizat și multe altele.
Growth
Planul Growth costă 59 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu plăți lunare, sau 49 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu plăți anuale. Primiți tot ce este prevăzut în planul anterior (deși nu este specificat în preț) și, în plus, un catalog de servicii, gestionarea activelor, gestionarea comenzilor de achiziție, integrarea angajaților, gestionarea serviciilor la cerere, personalizarea portalului, SLA-uri multiple și multe altele.
Pro
Planul Pro costă 109 dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu plăți lunare, sau 89 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu plăți anuale. Acesta include caracteristicile menționate anterior și adaugă gestionarea problemelor, gestionarea modificărilor, gestionarea versiunilor, gestionarea proiectelor, gestionarea SaaS, gestionarea licențelor software, gestionarea contractelor, analytics pro și multe altele.
Enterprise
Planul Enterprise costă 129 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu plăți lunare, sau 109 dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu plăți anuale. Primiți tot ceea ce este prevăzut în planurile anterioare, precum și propriul agent virtual, sandbox, jurnale de audit și 20.000 de tranzacții de orchestrare pe lună per cont.
Concluzie
Freshservice oferă unul dintre cele mai bune instrumente de bază de cunoștințe de pe piață. Este ușor să începi să îl folosești și este incredibil de bine conceput, ceea ce asigură o experiență de scriere uimitoare. Caracteristica bazei de cunoștințe este una dintre cele mai bune disponibile, însă trebuie să fiți atenți la bugetul dvs. În timp ce Freshservice este grozav, prețurile pot fi foarte pretențioase, mai ales dacă decideți să alegeți un plan mai scump cu un set mai mare de caracteristici. Cu toate acestea, dacă o faceți, nu veți fi dezamăgiți.
Frequently Asked Questions
Nu pot găsi baza de cunoștințe în Freshservice
Baza de cunoștințe din aplicația Freshservice se numește Soluții. O puteți găsi în panoul de meniu din stânga. După ce faceți click pe ea, veți fi direcționat către baza de cunoștințe și veți putea începe să scrieți.