Key takeaways
Pros
- Editor de articole excelent
- Interfață ușor de utilizat
- Navigare ușoară
- Ieftin cu o opțiune gratuită
Cons
- Software dedicat bazei de cunoștințe
Noțiuni introductive cu Guru
Guru oferă o versiune de încercare gratuită pentru cei care doresc să îl testeze pentru prima dată. Vă puteți înscrie cu un simplu formular de înregistrare care necesită informații minime, făcând procesul mai puțin complicat. După ce vă creați contul, veți primi un e-mail cu un link pentru a vă confirma înregistrarea. După confirmare, puteți completa informațiile despre compania dvs. și decide care va fi obiectivul principal al utilizării aplicației Guru. Un alt pas vă invită să alegeți un departament și rolul dumneavoastră în cadrul companiei. În ultimul pas, puteți alege să optați pentru un apel demonstrativ sau să îl refuzați.
După ce ați terminat cu toți pașii, puteți începe turul produsului sau puteți sări peste acest pas în întregime. Ghidul este destul de bine realizat și vă arată noul tablou de bord, integrările Guru și alte câteva lucruri pentru a vă ajuta să începeți. După ce ați terminat cu el, puteți începe să aruncați o privire la interfața cu utilizatorul, care este proiectată la fel de bine ca ghidul “Get Started“. Guru oferă informații utile despre instrumente pe tot parcursul interfeței. Puteți face clic pe ele dacă doriți să aflați mai multe despre anumite funcționalități.
Interfața este un amestec de alb și negru, negrul punând accentul pe opțiunile de navigare, în timp ce albul este rezervat pentru spațiul de lucru. Contrastul creează o experiență de utilizare bună, cu o navigare ușoară. Nu există atât de multe opțiuni de meniu, ceea ce este grozav, deoarece face fluxul de lucru mult mai ușor, cel puțin din punctul meu de vedere. Meniul principal este plasat în partea stângă, fără alte opțiuni de meniu disponibile în altă parte, ceea ce face navigarea și mai simplă. Odată ce faceți clic pe orice opțiune de meniu, veți fi redirecționat către secțiunea respectivă a aplicației Guru. Găsirea opțiunii de a scrie articole este foarte ușoară, deoarece Guru nu oferă alte instrumente de comunicare, și o puteți considera o aplicație dedicată bazei de cunoștințe.
Opțiunile din meniu includ ecranul de pornire, biblioteca, sarcinile, analizele, managerul de carduri, setările echipei și colecțiile. Dacă doriți să accesați setările, puteți face clic pe pictograma profilului dvs. din colțul din dreapta sus și să vă ajustați experiența Guru, dacă doriți. Interfața oferă, de asemenea, carduri utile, care conțin de obicei detalii despre cele mai recente actualizări ale Guru sau ghiduri utile care explică anumite funcționalități.
Experiența utilizatorului și caracteristici
După ce faceți clic pe opțiunea “Creați un card” din colțul din dreapta sus, veți avea două opțiuni pentru a începe să scrieți primul dvs. articol. Puteți fie să începeți să scrieți un card nou complet de la zero, fie să creați un șablon. Există, de asemenea, o opțiune de a găsi inspirație pentru crearea cardurilor sau a șabloanelor dvs. vizitând comunitatea Guru. Am testat ambele opțiuni – crearea unui card nou și crearea unui șablon, iar acestea funcționează cam la fel, cu unele diferențe minore.
Odată ce faceți clic pe una dintre cele două opțiuni, veți fi redirecționat către editorul de articole Guru. Acesta arată foarte plăcut, cu un accent mare pe secțiunea de scriere albă și o bară de instrumente neintruzivă plasată în partea de sus a interfeței. Opțiunile de formatare a textului sunt destul de bune, nu sunt prea multe sau prea puține, creând un echilibru plăcut. Editorul de text acceptă și comenzi rapide de la tastatură și puteți convoca o bară de instrumente mai mică cu aceleași opțiuni atunci când evidențiați o bucată de text.
Alte caracteristici includ elemente clasice, cum ar fi atașamentele și media – imagini, videoclipuri, linkuri și bucăți de cod. De asemenea, puteți merge mai departe și vă puteți personaliza articolele cu marcaje, culori de text, iframe, evidențieri, liste și multe altele. În general, opțiunile sunt foarte bune și oferă capacități mari de personalizare. Dacă vă decideți să utilizați Guru, nu ar trebui să aveți probleme în a crea articole atractive și informative.
Odată ce ați terminat de scris, puteți trece la pasul următor, care vă permite să alegeți setările colecției. Puteți utiliza categorizarea și etichetele pentru a vă salva articolul acolo unde îi este locul, puteți adăuga panouri și etichete, precum și puteți alege colecția în care va fi salvat articolul. Ultimii pași sunt setările de verificare și accesul. Puteți seta un verificator și un interval de verificare pentru articol. Este o funcție destul de utilă care ar trebui să vă ajute să vă mențineți conținutul actualizat.
Puteți găsi articolele dvs. finalizate în meniul Colecții. Toate colecțiile pe care le creați sunt frumos categorizate pentru a facilita căutările. Puteți să vă editați articolele în orice moment și să copiați cu ușurință un link către oricare dintre articolele dvs. În general, software-ul de bază de cunoștințe Guru oferă o funcționalitate uimitoare și o ușurință superbă de utilizare.
Prețurile software-ului din baza de cunoștințe Guru
Guru oferă trei planuri tarifare, dintre care unul se împarte în două opțiuni bazate pe numărul de utilizatori. Fiecare plan se concentrează pe un grup țintă diferit și oferă un set diferit de caracteristici. În general, planurile par a fi foarte accesibile. Să aruncăm o privire la fiecare dintre ele și să vedem ce puteți obține pentru banii dvs.
Gratuit/Starter
Acest plan poate fi gratuit dacă nu depășiți limita de trei utilizatori. Dacă aveți nevoie de mai mult de trei utilizatori, planul costă fie 6 $ pe lună per utilizator lunar, fie 5 $ pe lună per utilizator anual. Caracteristicile de top includ o extensie de browser, aplicații Slack & Microsoft Teams, verificarea programată a conținutului și multe altele.
Constructor
Planul Builder vă va costa 12 $ pe lună per utilizator lunar sau 10 $ pe lună per utilizator anual. Acesta oferă tot ce este disponibil în planul Free/Starter și adaugă permisiuni avansate, anunțuri, analize, detectarea conținutului duplicat, cunoștințe automate în context, branding personalizat și multe alte caracteristici.
Companii și întreprinderi
Planul Enterprise nu conține informații specifice privind prețurile și vă solicită să contactați departamentul de vânzări pentru prețuri personalizate. Acest plan oferă flexibilitate, așa că presupun că vă puteți alege caracteristicile din întregul set de caracteristici. Acest plan poate include, de asemenea, sugestii de conținut bazate pe inteligență artificială, asistență premium și servicii CSM și de implementare desemnate.
Concluzie
Guru oferă o funcționalitate de bază de cunoștințe foarte bine închegată, cu un set mare și foarte util de caracteristici. Întreaga aplicație oferă un mediu de lucru excelent, compus dintr-o interfață de utilizator intuitivă, atrăgătoare din punct de vedere vizual, precum și opțiuni de navigare ușor de utilizat. De asemenea, oferă un editor de articole foarte bun, cu o mulțime de opțiuni de formatare a textului și caracteristici suplimentare. Prețul este, de asemenea, mai mult decât corect pentru ceea ce obțineți și puteți extinde întotdeauna setul de caracteristici dacă aveți nevoie. În general, Guru este un software de bază de cunoștințe excelent care nu vă va dezamăgi.