Key takeaways
Pros
- Interfață intuitivă și curată
- Scriere și experiență de utilizare excelente
- Comandă atipică, dar eficientă a funcțiilor
Cons
- Baza de cunoștințe nu este inclusă în planul gratuit
- Prețul poate fi scump dacă nu puteți utiliza alte aplicații
Odoo este o soluție excelentă de bază de cunoștințe, cu o atitudine interesantă față de formatarea și editarea articolelor. Oferă o interfață curată, ușor de navigat, și un editor de articole extraordinar, care are toate funcțiile standard de editare disponibile printr-o simplă comandă rapidă de la tastatură. Prețul este, de asemenea, accesibil, dar depinde doar de numărul de alte aplicații disponibile pe care doriți să le utilizați. Citiți recenzia completă și aflați ce face ca Odoo să fie o alegere excelentă pentru nevoile dvs. de bază de cunoștințe.
Noțiuni introductive cu Odoo
Odoo este un software open source extins și personalizabil, dedicat diferitelor domenii de gestionare a afacerilor, inclusiv bazei de cunoștințe. Acesta integrează un număr mare de aplicații potrivite pentru vânzări, marketing, gestionarea relațiilor cu clienții, gestionarea proiectelor, asistență pentru clienți și multe altele. Odoo include un plugin de bază de cunoștințe ca parte a ofertelor sale, așa că haideți să aruncăm o privire la acesta și să vedem cum se comportă.
Odoo oferă o perioadă de probă gratuită pentru fiecare dintre planurile lor, precum și o versiune gratuită a soluției lor. Acesta poate susține un număr nelimitat de utilizatori, dar permite utilizarea unei singure aplicații din lista lor extinsă. Puteți începe să utilizați Odoo în mai puțin de două minute. Trebuie doar să vă înregistrați pe site-ul lor și să vă confirmați adresa de e-mail. Cu toate acestea, trebuie să decideți ce aplicație doriți să utilizați. Baza de cunoștințe Odoo nu este vizibilă în magazinul de aplicații introductiv, așa că va trebui să o adăugați ulterior în aplicația web.
Puteți adăuga oricând mai multe aplicații la contul dvs. Odoo, indiferent de funcționalitatea pe care ați ales-o inițial. Începerea utilizării funcției de bază de cunoștințe Odoo este incredibil de rapidă. Mie mi-a luat mai puțin de 5 minute să încep să scriu primul meu articol și puteți, de asemenea, să aruncați o privire la un document de probă care explică toate funcțiile editorului bazei de cunoștințe… Dar înainte de a mă afunda mai mult în editorul bazei de cunoștințe, să aruncăm o privire mai atentă la interfață.
Interfața utilizator în Odoo este minimalistă și eficientă. Nu le oferă utilizatorilor săi multe oportunități de a se pierde și nu am avut parte de confuzii majore în timpul utilizării mele. Deși nu am folosit alte aplicații în afară de biroul de asistență, ticketing și baza de cunoștințe, nu-mi pot imagina că oamenii se vor simți copleșiți chiar dacă decid să folosească un număr mai mare de aplicații. Acest lucru se datorează faptului că fiecare aplicație are o interfață separată și nu partajează niciodată meniuri confuze pe niciunul dintre ecranele principale.
Experiența utilizatorului și caracteristici
Acum, să aruncăm o privire la editorul bazei de cunoștințe. Interfața cu utilizatorul rămâne aici la fel de simplă și eficientă ca în restul aplicației. Nu există nimic care să vă distragă atenția de la scris, iar editorul bazei de cunoștințe oferă toate funcționalitățile standard de care aveți nevoie pentru a scrie articole elaborate, cu media și formatare corespunzătoare incluse. Cu toate acestea, ceea ce este interesant în experiența utilizatorului este modul în care puteți accesa toate aceste funcționalități. Răspunsul este „/”.
Ori de câte ori scrieți în editorul bazei de cunoștințe, puteți să apăsați pur și simplu butonul „/” și să afișați o listă cu toate caracteristicile posibile. Deși la început nu mi s-a părut cel mai intuitiv mod de lucru, trebuie să recunosc că m-am obișnuit foarte repede cu acest lucru și chiar îndrăznesc să spun că, în unele cazuri, mi-a făcut redactarea mai rapidă. Nu a trebuit niciodată să caut o anumită funcție în barele de meniu, toate funcționalitățile pot fi aduse la suprafață printr-o simplă apăsare de buton și puteam să scriu în orice moment numele funcției de care aveam nevoie, ceea ce m-a ajutat, de asemenea, să mă concentrez în continuare asupra scrisului.
Printr-o simplă apăsare a butonului menționat mai sus, puteți accesa diverse anteturi, bullet points, adăuga conținut media sau cod, coloane, opțiuni de paragraf, linkuri și butoane, liste de verificare sau chiar adăuga semnătura dvs. Setul de funcții este pur și simplu bogat și nu-i lipsește nimic din ceea ce ar trebui să conțină un editor de articole bun. Este pur și simplu grozav și ușor de folosit de oricine. Nu mai sunt multe de adăugat despre editor, cred că va fi satisfăcător de utilizat indiferent de ce tip de utilizator sunteți.
Organizarea articolelor din baza de cunoștințe Odoo este, de asemenea, destul de bună. Deși nu există opțiuni de dosare sau categorii, puteți crea niveluri de articole sau „arbori”. În acest fel, puteți scrie un articol principal despre orice subiect și adăuga subarticole sub acesta, creând efectiv o ierarhie cuprinzătoare și structurată. Găsirea articolelor va fi destul de ușoară, dar trebuie să aveți grijă din timp de denumiri, pentru a nu vă crea confuzii atunci când numărul articolelor din baza de cunoștințe va crește semnificativ.
Tarife
Odoo oferă două planuri plătite, precum și un plan gratuit. Cu planul gratuit puteți obține doar o singură aplicație din lista extinsă de aplicații, astfel încât nu există opțiunea de a obține o bază de cunoștințe gratuită, deoarece nu este disponibilă ca o opțiune de aplicație separată în timpul înregistrării contului. Să aruncăm o privire la ceea ce primiți în fiecare dintre planuri.
One App
Planul One App este gratuit și aveți acces nelimitat pentru utilizatori. Cu toate acestea, puteți lucra doar cu o singură aplicație la un moment dat și trebuie să vă actualizați planul odată ce obțineți o altă aplicație din magazinul de aplicații. Dacă nu faceți upgrade, veți intra automat într-o perioadă de testare gratuită.
Standard
Planul Standard vă oferă acces la toate aplicațiile pentru 14,89 dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Plătiți mai puțin dacă achiziționați un abonament anual. Aplicațiile includ fiecare aplicație pe care Odoo o oferă, inclusiv help desk, finanțe, resurse umane, productivitate și alte tipuri de aplicații.
Custom
Planul Custom vă oferă o flexibilitate suplimentară pentru 22,38 USD pe lună pentru fiecare utilizator. Aveți acces la toate aplicațiile, plus Odoo Studio, capabilități Multi-company, API extern, precum și la Odoo Online, Odoo.sh și versiunea On-Premise.
Concluzie
Baza de cunoștințe Odoo este o soluție bine echilibrată și complet echipată, care nu va dezamăgi niciun tip de utilizator. Indiferent dacă aveți nevoie ca baza de cunoștințe să fie ușoară sau să aibă un număr mare de articole, funcția de organizare a articolelor este suficient de bună pentru a vă ajuta să le urmăriți în majoritatea circumstanțelor. Accesul atipic la caracteristici cu o simplă comandă slash (/) este derutant la început, dar funcționează atât de ușor în scrierea de zi cu zi. În general, baza de cunoștințe Odoo este pur și simplu grozavă și este greu de găsit vreun obstacol în această soluție accesibilă.
Frequently Asked Questions
Ce este Odoo?
Odoo este o suită complexă de aplicații de afaceri într-un singur pachet software extins. Puteți alege aplicațiile pe care doriți să le utilizați și să acoperiți toate domeniile afacerii dvs., cum ar fi vânzările, resursele umane, marketingul și multe altele.
Pentru ce este folosit Odoo?
Odoo este utilizat ca software de afaceri pentru multe cazuri de utilizare. Se poate ocupa de sarcini de marketing și vânzări, vă poate ajuta cu gestionarea relațiilor cu clienții și a serviciilor pentru clienți, vă poate ajuta să gestionați finanțele și facturarea, plus multe altele.
Cât costă Odoo?
Odoo are mai multe planuri tarifare disponibile, precum și un plan gratuit. Cu toate acestea, planul gratuit le permite utilizatorilor să folosească o singură aplicație. Planurile cu plată încep de la 14,89 dolari pe lună per utilizator și vă oferă acces la toate aplicațiile Odoo disponibile.
Unde se află baza de cunoștințe în Odoo?
Puteți găsi baza de cunoștințe în magazinul de aplicații Odoo. Indiferent de tipul de aplicații pe care îl alegeți atunci când vă creați contul, puteți adăuga oricând baza de cunoștințe mai târziu. Trebuie doar să căutați „Cunoștințe” în magazinul de aplicații și să o adăugați la contul dvs.