Key takeaways
Pros
- Editor de text avansat
- Opțiuni avansate de publicare
Cons
- Tutorialul este defect și prezintă bug-uri
- Este nevoie de ceva timp pentru a înțelege unde sunt lucrurile
- Necesită o activare inutilă, chiar dacă ești singurul utilizator
Caracteristica bazei de cunoștințe a Salesforce nu este nici cea mai rapidă, nici cea mai simplă pentru a începe. Găsirea acesteia și învățarea modului de activare în marea imensă de instrumente Salesforce ar putea dura ceva timp, dar nu veți fi dezamăgiți când o veți face. Deși baza de cunoștințe Salesforce nu este cea mai bună disponibilă, cu siguranță își va face treaba bine, mai ales dacă aveți nevoie de alte instrumente excelente pe care le oferă Salesforce.
Noțiuni introductive cu Salesforce
Salesforce este un software foarte bine cunoscut pentru gestionarea relațiilor cu clienții și este, de asemenea, una dintre cele mai bine cotate soluții CRM disponibile pe piață. Oferă o versiune de încercare ușor accesibilă, care vă poate ajuta să vă începeți baza de cunoștințe în cel mai scurt timp. Este nevoie doar de o simplă înregistrare și de o confirmare prin e-mail. Salesforce funcționează ca o aplicație web, deci nu este nevoie să instalați nimic pe computer pentru a începe. Deoarece Salesforce are o mare varietate de instrumente și caracteristici, aplicația oferă un ghid de inițiere în care puteți stabili care va fi utilizarea principală a Salesforce. Puteți selecta opțiunea de gestionare a cunoștințelor, iar sistemul va începe un scurt tutorial pentru a vă familiariza cu interfața.
În timp ce tutorialul părea un lucru grozav la început, s-a defectat rapid odată ce am făcut altceva decât ceea ce mi s-a spus să fac. Am primit un mesaj de eroare de tutorial în primele cinci minute de utilizare a Salesforce. În general, ghidul nu a fost foarte util, sugestiile au fost confuze și era mai bine să explorez aplicația pe cont propriu. Interfața aplicației pare grozavă la început, dar s-ar putea să o găsiți foarte repede confuză și neintuitivă. Mi-a luat ceva timp să încep să scriu primul meu articol din baza de cunoștințe după ce am sărit peste câteva hopuri.
Puteți găsi baza de cunoștințe făcând click pe pictograma App Launcher din colțul din stânga sus și căutând Knowledge. Pare ușor, nu-i așa? Ei bine, dacă sunteți un utilizator nou ca mine, veți fi confuz de ce nu puteți crea articole noi. Nu existau pictograme și nici opțiuni de editare. A trebuit să caut un ghid online pentru a afla că mai întâi trebuie să-mi dau permisiunea de a crea articole din baza de cunoștințe în configurație. Această opțiune poate fi găsită la secțiunea Configurare > Configurare > Utilizatori. Trebuie să faceți click pe utilizatorul pentru care doriți să modificați permisiunile și să bifați căsuța de lângă „Utilizator cunoștințe”.
Experiența utilizatorului și caracteristici
Odată ce am ajuns în sfârșit la baza de cunoștințe complet funcțională, lucrurile au devenit puțin mai simple. Încă de la început puteți alege între a scrie întrebări frecvente sau o descriere a unei proceduri. Am ales să scriu o descriere și ceea ce m-a surprins cu adevărat a fost selecția de câmpuri disponibile în editorul de articole. Pe lângă numele articolului, descrierea și starea de validare, aveți la dispoziție o serie de alte câmpuri. Acestea sunt: Publicul procedurii, Scopul procedurii, Avertizările procedurii, și Etapele procedurii.
Toate aceste câmpuri se explică de la sine, dar alegerea de a le include este destul de neobișnuită. Acest lucru nu este neapărat un lucru bun sau rău, ci depinde de tipul de articole pe care doriți să le scrieți. Vorbind în numele meu, mi s-a părut un pic greoi și aș prefera ceva mai mult pe partea de elemente esențiale, fără ca Salesforce să mă forțeze într-o structură de scriere prestabilită. De asemenea, puteți alege să săriți complet peste acești pași și să scrieți ce preferați în schimb.
Editorul de text al bazei de cunoștințe în sine este grozav și nu am plângeri majore în legătură cu acesta. Nu este doar un instrument de scriere esențial, ci oferă și câteva opțiuni avansate de formatare a textului, oferind utilizatorilor un grad mare de flexibilitate. Editorul acceptă atașamente precum imagini, videoclipuri și linkuri. Este un editor standard, destul de simplu de utilizat, nu oferă surprize neplăcute și funcționează așa cum a fost prevăzut.
Pe lângă editor, puteți găsi setări de vizibilitate, date și informații și multe altele în previzualizarea articolului. Nu este dificil să găsiți cele mai importante informații despre articol, dar interfața pare puțin aglomerată, încercând să arate cât mai multe dintr-o singură dată. Aceasta este o mică problemă într-un design altfel funcțional. În general, baza de cunoștințe Salesforce nu este cea mai rea, dar nici cea mai bună.
Tarife
Salesforce oferă o selecție foarte largă de planuri de tarifare pentru a se adapta la diferitele sale instrumente, caracteristici și utilizări. Baza de cunoștințe este în principal o parte a setului de instrumente Service Cloud Salesforce. Service Cloud vine cu patru planuri de tarifare care variază în funcție de caracteristici. Să aruncăm o privire asupra tuturor acestora.
Essentials
Planul Essentials costă 25 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Pe lângă funcțiile bazei de cunoștințe, acesta oferă instrumente de gestionare a cazurilor, aplicații de consolă de servicii și integrare telefonică. Acesta este cel mai ieftin plan de tarifare Salesforce disponibil.
Professional
Planul Professional costă 75 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator și oferă tot ceea ce este inclus în planul Essentials, precum și caracteristici noi cu ajutorul instrumentului de contracte de servicii și drepturi.
Enterprise
Planul Enterprise costă 150 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Acesta include fiecare instrument și funcție din cele două planuri anterioare și adaugă instrumente API pentru servicii web.
Unlimited
Planul Unlimited costă 300 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator și oferă tot ceea ce are de oferit Salesforce Service Cloud. Primiți toate instrumentele din cele trei planuri anterioare, plus un plan de succes premium.
Concluzie
Lucrul cu Salesforce nu este cea mai ușoară sarcină din lume. Aspectele care îl fac una dintre cele mai bune și mai bogate soluții pentru diverse cazuri de utilizare sunt, de asemenea, aceleași lucruri care îndepărtează atenția de la experiența utilizatorului. Deși baza de cunoștințe Salesforce funcționează așa cum ar trebui, aceasta ar putea fi proiectată mai bine. Navigarea în Salesforce nu este cea mai ușoară, dar funcționează foarte bine având în vedere că găzduiește o mulțime de alte instrumente și caracteristici. Persoanele care caută o adevărată soluție multifuncțională nu vor fi dezamăgite, în timp ce utilizatorii care au nevoie de mai puține instrumente în afară de baza de cunoștințe ar trebui, probabil, să caute o soluție mai puțin extinsă.
Frequently Asked Questions
Nu pot adăuga articole noi în baza de cunoștințe, cum pot face acest lucru?
Cel mai probabil nu aveți permisiunea de a crea și edita articole din baza de cunoștințe. Puteți remedia acest lucru accesând Configurare > Configurare > Utilizatori. Click pe numele dvs. de utilizator din listă și găsiți „Utilizator cunoștințe”. Dacă caseta de selectare de lângă această opțiune nu este bifată, nu veți putea lucra cu baza de cunoștințe. Bifați căsuța, salvați modificările și ar trebui să puteți crea și edita articole în baza de cunoștințe din acel moment.
Unde pot găsi funcția bază de cunoștințe în Salesforce Service Cloud?
Caracteristica bazei de cunoștințe se numește „Cunoștințe” în Salesforce. Puteți să o găsiți făcând click pe lansatorul de aplicații din colțul din stânga sus și căutând-o acolo. După ce vedeți opțiunea în căutare, dați pur și simplu click pe ea și site-ul web vă va redirecționa către baza de cunoștințe.